A Cesarón

Dormies

              hermanu

baxu ‘n ablanu

a la vera Linio.

Fai más d’un mileniu

tú dormies

                yo sueñu.

Tú nel “jou” de Linio.

Yo na foz d’Uvieu.

Tú llindies

                hermanu

los gües del eternu.

Yo xuncio l’inviernu

col veranu.


     na gloria cimera

del to rincón.

Yo

    nesta carbayera

    sin carbayón.

Tú dormies.

                   Yo amoriu

Cesarón.

José Benito Álvarez-Buylla
En Del aráu a la pluma



"Duelme y non sé qué ye lo que me pasa,

Mírome dientro y toi adormecíu,

Miro enredor de mí y todu calla.

Toi fartu combayar l’humana basa

P’alcontrar al final solu’l vacíu

Y un agudu dolor ena vidaya."

José Benito Álvarez-Buylla
del poema "Taedium vitae" - caltiense la grafía orixinal



No le deis poder al hombre

"No pongáis el poder

En las manos del hombre

No dejéis que lo tome

Y lo posea

Bajo ningún pretexto

Ni disculpa

Lo usará contra mí

Y contra ti

No le dejéis dogmas

Ni ideales

Son armas fraticidas

No le deis la verdad

Siquiera

Es quijada de burro."

José Benito Álvarez-Buylla


"Se dice que partir
es morir un poco;
pero llegar
es morir del todo.
Sólo caminar es vivir." 

José Benito Álvarez-Buylla

















No hay comentarios: