Martín Códax

Ay Deus, se sab' ora meu amigo

Ay Deus, se sab' ora meu amigo
com' eu senheyra estou en Vigo!
E vou namorada!

Ay Deus, se sab' ora meu amado
com' eu eu Vigo senheyra manho!
E vou namorada!

Com' eu senheyra estou en Vigo,
e nulhas gardas non ey comigo!
E vou namorada!

Com' eu en Vigo senheyra manho,
e nulhas gardas migo non trago!
E vou namorada!

E nulhas gardas non ey comigo,
ergas meus olhos que choran migo!
E vou namorada!

E nulhas gardas migo non trago
ergas meus olhos que choran ambos!
E vou namorada!

Martín Códax


Ondas do mar do Vigo

I

Ondas do mar de Vigo,
se vistes meu amigo?
E ay Deus, se verrá cedo!

Ondas do mar levado,
se vistes meu amado?
E ay Deus, se verrá cedo.

Se vistes meu amigo,
o por que eu sospiro?
E ay Deus, se verrá cedo.

Se vistes meu amado,
por que ey gran coydado?
E ay Deus, se verrá cedo!

Traduccion

Ondas del mar de Vigo,
¿Acaso habeis visto a mi amigo?
Y, ay Dios, ¡si vendra pronto!

Ondas del alto mar,
¿Acaso habeis visto a mi amado?
Y, ay Dios, ¡si vendra pronto!

¿Acaso habeis visto a mi amigo,
aquel por quien yo suspiro?
Y, ay Dios, ¡si vendra pronto!

¿Acaso habeis visto a mi amado,
por quien tengo gran cuidado?
Y, ay Dios, ¡si vendra pronto!

Martín Códax



Ondas do mar do Vigo

V

Quantas sabedes amar amigo
treides comig’ a lo mar de Vigo.
E bannar nos emos nas ondas!

Quantas sabedes amor amado,
treides comig’ a lo mar levado.
E bannar nos emos nas ondas!

Treides comig’ a lo mar de Vigo
e veeremos lo meu amigo.
E bannar nos emos nas ondas!

Treides comig’ a lo mar levado
e veeremo’ lo meu amado.
E bannar nos emos nas ondas!

Martín Códax
















No hay comentarios: