Marcial Valladares

A miña Terra

En Vilancosta, no teu
mais constaneiro lugar
ó mundo dous xenios deche:
¡ben te podes alabar!

Dous xenios que no teu seo
se preciaron de nacer
e no teu seo viviron
e n-el quixeron morrer.

Dous xenios á quen Galicia
moito debedora ll’ está
e, co tempo, inda quen sabe
si os seus afans premiará.

A Marcial e Avelina
sempre se han de recordar
hastra que en Berres non quede
unha lengua pra falar...

Marcial Valladares



Fin de romaría

O bailotéo acabóu,
meniñas, non vos marchés,
qu’eu para a casa non vóu,
s’aquí cantar vós querés.

Meniñas, volvede atrás;
eu tamén quero cantar,
e, anque non son ja rapás,
inda vos sei atrujar.
¡Hu-hu-húi!

Marcial Valladares




"¡Vilancosta...! ¡Hogar querido de mis más dulces recuerdos! Bello recinto donde mi infancia se deslizó entre el maternal cariño y los inocentes juegos de aquella edad; grata mansión, escondida aldea donde nací y fui creciendo como la flor en los campos, como la avecilla en su nido, entre el espeso follaje al arrullo de suaves olorosas auras; muda confidente de mis primeros balbuceos, de mi primer lloro y sonrisa, de mis tiernas ilusiones, deja también de ti yo me ocupe, pues que a mi mente te ofreces llena hoy de encanto y misterio."

Marcial Valladares
Memorias











No hay comentarios: