Marc Pastor

"A mí escribir es algo que me ha gustado siempre, yo de pequeño quería ser escritor y lo tenía muy claro. La criminología me vino de rebote, me dije: ¿qué puedo hacer para dedicarme a escribir? Y pensé que lo mejor era ser periodista, que así me pasaría el día escribiendo, esa era mi idea cuando tenía 15 años. Hice la selectividad y me quedé a una centésima de comunicación audiovisual, y además por un error. Hubo un examen con la corrección equivocada, ironías de la vida. Una de las cosas que más me gusta es la historia, y saqué un 3 en el examen de la selectividad, y yo había hecho un examen de 10. No me atreví a ir a la revisión del examen porque me dijeron que si iba tendría que repetirlo entero. Hice la selectividad cuando no había Internet, no me podía asegurar nada, me entró miedo y no fui a la revisión. Ese 3 hizo que recayera en mi segunda opción, que era criminología. La escogí por morbo, porque me pareció divertida. Psicología me parecía demasiado seria, derecho era un coñazo y pensé que criminología tenía un poco de todo y que tenía que probarlo. A partir de aquí conocí a muchos Mossos, me presenté a una oposición y una cosa llevó a la otra. Me divierto mucho con mi trabajo, en un principio no era vocacional pero me lo paso muy bien."

Marc Pastor



"Al campus hi havia dos camps, que es distingien pels arcs de ferralla rovellada que servien de porteries, i com que estàvem en plena estació seca eren uns solars de terra roja com la sang que ens tenyia la pell i la roba. Aquella tarda érem quatre o cinc estudiants a la recerca d’un partit ràpid que ens desensopís, i vam trobar-lo en el camp més allunyat de les aules, que era a tocar de les casetes de tova que aquí i allà pigaven el camí fins als arrossars. No tindria més importància si no fos perquè en una d’aquelles casetes hi vivia un nano que tots sabíem que no hi tocava gaire i que sovint el vèiem fent veure que cavalcava un cavall imaginari o buscava brega. Li dèiem el Bonanza i com que no en sabíem el nom ni el vam arribar a saber mai, així se li va quedar. En el camp estaven en marxa almenys un parell de partits diferents, ocupant el mateix espai i temps, però sense destorbar-se. Vam aprofitar el moment que una de les pilotes va sortir fora (va travessar la línia de guix que se suposava que delimitava el terreny de joc) per recollir-la i proposar-nos com a nous integrants del partit. No va caler dir gairebé res: tu amb aquests, tu amb nosaltres, tu cap aquí, tu cap allà, i ja estàvem xutant la bimba amb tota la força que la glucosa de la koba ens havia entaforat a les artèries."

Marc Pastor
Riu de safirs



Cada novela es un tablero distinto con reglas distintas."

Marc Pastor






























No hay comentarios: